poniedziałek, 21 listopada 2011

Powitanie : )

Hej, nie wiem od czego zacząć..Mam na imię Klaudia, mam 16 lat. Chodzę do liceum i jestem na profilu humanistycznym :) Interesuję się w jakimś stopniu modą, wizażem, fotografią. Także na moim blogu nie będzie samych outfitów czy nudnych wywodów..będzie to trochę o moim życiu, o mnie i tym co myślę na różne tematy. :) Ale w większości chciałabym, żeby ten blog był poświęcony modzie i makijażowi :) Myślałam, żeby powiązać moją przyszłość z tym, ale chyba to nie moja działka :) Zapraszam do czytania mojego bloga, mam nadzieję, że nie będziecie się nudzić.:D O ile w ogóle ktoś to będzie kiedykolwiek czytał ;)




4 komentarze:

  1. bardzo fajny blog :) ja wiem,że to dopiero początek ale jak to się mówi nikt Krakowa od razu nie zbudował :P

    OdpowiedzUsuń
  2. haha wiadomo :) dzieki, mam nadzieję, że będzie lepiej :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Proponuję doprowadzić włosy do lepszego stanu, może poczytaj o tym lub udaj sie do fryzjerki.. jeżeli coś Ci pomoże to napisz co to było i tego efekty :) pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. a co z moimi włosami jest nie tak jeśli można wiedzieć? : )

    OdpowiedzUsuń