poniedziałek, 5 grudnia 2011

Last Christmas.. ; )

Hej. :) Dzisiaj wstawię strój dnia. Byłam tak ubrana oprócz czapki oczywiście.. :D Dobija mnie fakt, że jest już 5 grudzień, a śniegu ani widu ani słychu. Zamiast tego jest przeraźliwie zimny wiatr i deszcz. Nienawidzę takiej pogody, już wolałabym mróz i śnieg do kolan :D Jutro jadę na Uniwersytet, na jakiś wykład o cenzurze w mediach. Szczerze to mi się nie chce, ale przynajmniej lekcji nie będzie. :) Mikołaj przychodzi do mnie już od soboty, dzisiaj też przyszedł haha. Wolałabym niespodzianki tak jak kiedyś, a nie teraz dostaję to co chciałam, nie ma takiej radości ;) W tym tygodniu w szkole dziwny luz, bez kartkówek i sprawdzianów, aż dziwne. Od tygodnia mam okropnego lenia i nie mam ochoty się uczyć. Bloga chciałam założyć już daawno temu, ale widać, jestem zbyt leniwa. Mam nadzieję, że posty będą się pojawiać częściej. :D Także tyle moich narzekań, teraz pokażę zdjęcia z dzisiaj ;)







 bluzka - new yorker
sweter - zara
spodnie - no name
czapka - prezent
torba, pierścionek - mamy
buty - primark
kolczyki których nie widać, perełki - KappAhl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz